Friday, June 5, 2009

:-) IKRAR sebilik <-:

C9-212-KK1-UMP
sesi 2009/2010

bilik terbaik SUKSIS..hehe..
(3 org layak ke CHENEH)


up..

kami..
mulai sem baru nanti..
berjanji..
akan menghadiri
segala latihan pagi dan ptg..
KOR SUKSIS UMP..
setelah diberikan kami..
satu bilik..
satu aras..
satu blok..
dgn bdak2 SUKSIS yg lain..
bagi meningkatkan..
kualiti dan mutu..
mutu apa eh..
mutu sukan??
mutusamy??
dan mutu prestasi kami..


up..




Tuesday, June 2, 2009

Melaka --> Majlis Kahwin

bebaru ni, watashi menghadiri majlis perkahwinan seorang kawan karib watashi, Khairi (bkn nama sbnr..hehe). Maka bermulalah kisahnya.............

TEMPAT: Melaka
TARIKH: 31 MEI 09

yg terlibat: - watashi, zul, khairi, hasan
- MyVi hitam

bertolak pkol 2.30 pg --> smpai 6.05 pg --> bt segala yg wajib (trmasuk tdo d msjid) --> 9.30 pg g rmah pengantin, bfast --> memulakan kerja; angkat, basuh n lap pggan, tukar air bsuh tgn, lap meja, n mcm2 lg --> pengantin lelaki smpai 12.10 tghri --> sesi karok 3 ptg --> bersurai 5 ptg --> 6.30 ptg blk UMP --> 10.30 mlm tb.

APPENDIX -->



pelamin yg simple but nice <<---->> keja2 yg diarahkan (crdt to pak sedara 2 pupu Khai)



Khai's sis.. cute with the dress <<---->> ke2-2 mempelai potong kek..



KAROK time - kita ditakdirkan jatuh cinta - spring <<---->> finishing work


byk hadiah watashi n d geng dpt time sesi karok td...hehe


.: semua org ditakdirkan jatuh cinta mcm lagu yg watashi nyanyi 2..

....watashi....
....dh byk kali dah..hehe....
...cuma nk tggu saat yg bhgia cm ni je..xtau la bpe taun lg...
doakan jodoh watashi yea..dgn yg terbaik untuk watashi..ameen..
chow..

Laporan disediakan oleh:-

Mr. Zumi
Turntabalist LP

sEk@l! lAGi [ menunggu detik 5 JUN ]

work i should do b4 5 Jun;
Kemas Bilik..

bersepah x??



tp apa yg aku dok bt skrang???
mkn

tdo

tengok movies

.: (mkn, tdo, tgk muvie) ulang sebanyak 10 kali...




Monday, June 1, 2009

~~kasut oh kasut~~



aku semakin kekurangan kasut..
bila nk ada yg baru ni..
xkan nk bt ksut ni multi purpose..

my luv


laptop aku 1 hal lg..
asyik meragam je..
xkan nk beli baru...
dh nk hbs sem dah ni..

SOLUTION:

pakai dulu kasut ni wlupun dh terlebih krim wrnanya (lama xbsuh sbb gna tuk training).

guna dulu lptop ni sblom pak aku tgk mmg dh xleh on lgsung dgn apa cara pon.


p/s: jagalah harta benda anda sebaik2nya

Wa[t] T[o] D[o]


boring tahap dewa...
sunyi tahap dewa..
keseorangan tahap dewa..
(today's quote)

nk chatting, xda org nk layan..
nk msj, xda org nk blas..
sepatutnya ada org akn blas msj aku, tp smpai skrang xda..
so aku xtau la jwpn dia apa..
mgharapkan aku nk tnya dia, paham x msj smlm, aku rs dia dh ckup bsar nk pham ayat BM aku 2..
dia soh kt explain tb2 dia xbls blk..so dia paham ke x 2 xtau la..

ntahla,harap2 dia paham n cpat2 la reply msj aku kat mana2 sumber berchatting plg sng dihubungi..coz aku tgh borg..
ooopppsss...pg td dh terbuat bnda yg aku xsepatutnya buat..
sbb aku borg sgt, smpai dgn org yg xsepatutnya aku chat, aku g chat gak..haha..
jgn smpai aku bt kja gila lg sdah..

p/s: dont make dat 'reconsider=break' come true
There was an error in this gadget