Saturday, May 30, 2009

...kena paksa...

aduhh...
pening gak melayan awek sorg ni...haish...
apakan daya, sorg je termampu...hehe..

kena paksa, bt blog pon kna paksa...xpela, wish dia sblom tdo..
mcm yg aku ckap td, ni slah 1 cara nk berhubung dgn dia...hmm

ok lah, aku nk cter npe aku kat UMP lg, npe aku xblk je rumah lepak2 dgn mak ayah n adik2 aku...
sbbnya, aku kna g...

...ACHEH...

sbb apa kna g sana??

sbb aku salah sorg dlm 10 terbaik SUKSIS..terbaikkah aku??

--> sbb aku jd penghulu ke yg bt aku terbaik??
--> sbb aku selalu datang latihan ke bt aku terbaik??
--> sbb aku selalu masuk balai ke bt aku terbaik??
--> sbb aku MASKMAN (btoi ke x ni aku eja..haha) ke yg bt aku terbaik??
sumanya maybe btol...

apa2pon, syukur sbb aku terpilih...
wlupun xda duit nk g shoping kat sana, tp atleast ada la duit nk mkn nt..
jgn lpskan peluang yg berada di dpn mata...

~> aku xpernah g luar negara wlupun thai..
~> aku xpernah nek kapal terbang wlupun rmah aku n UMP dkat gak la dgn airport..
~> aku xpernah ada pasport even bt berkelompok..

so dgn kudrat yg ada, aku blk UMP slps aku sggah rumah aku kat SP selama 2 hr after 10 hr kat UUM berMASUM di sana...

ok,time 2 go...



No comments:

Post a Comment