Monday, June 1, 2009

Wa[t] T[o] D[o]


boring tahap dewa...
sunyi tahap dewa..
keseorangan tahap dewa..
(today's quote)

nk chatting, xda org nk layan..
nk msj, xda org nk blas..
sepatutnya ada org akn blas msj aku, tp smpai skrang xda..
so aku xtau la jwpn dia apa..
mgharapkan aku nk tnya dia, paham x msj smlm, aku rs dia dh ckup bsar nk pham ayat BM aku 2..
dia soh kt explain tb2 dia xbls blk..so dia paham ke x 2 xtau la..

ntahla,harap2 dia paham n cpat2 la reply msj aku kat mana2 sumber berchatting plg sng dihubungi..coz aku tgh borg..
ooopppsss...pg td dh terbuat bnda yg aku xsepatutnya buat..
sbb aku borg sgt, smpai dgn org yg xsepatutnya aku chat, aku g chat gak..haha..
jgn smpai aku bt kja gila lg sdah..

p/s: dont make dat 'reconsider=break' come true

No comments:

Post a Comment