Sunday, July 26, 2009

aku buat apa cuti ni --> bhgn 3

ACHEH - Here I Come

aduhh...kena patah balik UMP plak..
byk plak duit aku nk ke hulu ke hilir dr SP ke Gambang..

but..it doesn't matter

wat really matter is.. Aku leh g ACHEH..

1st time aku berpeluang ke negara org..
1st time aku naik kapal terbang (termasuk 1st time masuk airport..huhu)
1st time ada pasport (even berkelompok)
1st time pegang duit Indonesia..



SEDIH..pasport lewat siap..
kena patah balik ke utara sbb kena naik flight dari PENANG INTERNATIONAL AIRPORT..
so, aku pergi lewat sehari sperti yang dirancang..
so,trlps 1 hari aktiviti2 dgn bdak2 suksis lain..
FYI, aku n khai je yg dak suksis g lewat..(CiK FeR bkn dak suksis)

Kesempatan yg ada ni, aku bawa serombongan 6 org ni mkn mlm kat rmah aku bila smpai penang...

sesi taklimat dari ayah aku (kusyuk tol ASRI)

sesi menjamu selera (sekali lg..kusyuk tol ASRI)

jemput la mkn kat rumah yg xseberapa ni..lantai kayu je..

Lepas 2 kami balik ke rumah tumpangan di Pulau Pinang.. sbb nk elak jem kat jambatan, so tdo kat pulau.. klu x, tdo kat rmah aku je, lg sep duit..




hari yang dinanti...
g AIRPORT..





naik FIREFLY... best..

tggu smbungannya....
aku ngntuk dh

No comments:

Post a Comment