Sunday, April 18, 2010

Happy Birhtday My Dad


~Happy Birthday to my dad, Basuki bin Ahmad~

..8 April 2010 ialah besday pak aku yg ke....bpe eh...dia lahir 1962...kira sendiri..
...sepatutnya anak2 yg blanja dia, tp ni dia yg bwa kami sefamily ke Dataran Ikan Bakar Permatang Pauh...
..rasanya macam 1st time aku mkn ikan bakar n ikan masak sweet sour dgn family..besalah, jarang kuar mkn mcm ni..
..n kebetulan sama tarikh bsday dengan kawan fitri yg mai kerja dgn ayah aku 2, Azman...



..Fitri n Ayah aku..
suma org dlm family aku jenis makan licin trus pinggan macam xyah basuh dah..huhu



Fitri n Azman..his best buddy


Angah, aku, and Iman
..yg menumpang sekaki..hehe..



all my siblings:

1. Me
2. Angah a.k.a Nasri
3. Adik a.k.a Fitri
4. Iman

Adakah aku nampak macam abang kepada mereka??
rasa macam aku yg no 3 plak...haha

p/s: Tq my dad for such a great dinner..we luv u dad..-from all his sons-



1 comment:

  1. ppeeerrgghh!!!!
    ngaku dirik tue muda ekk...
    nt gtau kat fitri ngn angah! hahahha...
    siap ngn iman skali...soh diorg kalahkn B dlm PS..biar padan muka.. ^_^

    anyway...hepy belated besday tuk ayah..
    *pesanan n wish dh bgi aritu kan..biar pvt tuk ayah ja.. :)*

    happy to c u happy honey...
    love you..
    p/s: laen kali blnja depa lak k..tmsuk insan yg jauh d cni..ekkekekeke... ;p

    ReplyDelete