Saturday, October 10, 2009

Di Hari Lahirku



Tanggal 1 Oktober 1987, lahir seorang insan, yang sedang menulis blog ni...hehe
nk diceritakan, dalam seumur hidupku smpai tahun ni, xpernah org smbut bsday aku bt surprise, (not including wat Miza did to me 2 thun lps),
hari ini dalam sejarah, ada la kawan2 ku yang sengal ni buat pasal....

Org 1st wish, of cos my beloved, then teman2 lain..
lps bgun tdo, ada hadiah smpai,
its from Wanna, my fren from SUKSIS

nice present..d only present i get dat day

Then, malamnya, jaja, soh aku kuar ke kafe jap tuk ambik kunci keta khai..
so aku pon trunla dgn pakai kain pelikat n xsikat rmbut..
serabai hbs la sbb nk trun sat je bajetnya...

Then, dh smpai, jaja kata mari la mkn sama, kami beli KFC kat zumi..
so mkn la...
xsgka ada gak yg sambut bsday i...
terharunya..


cam ni la aku time smbut bsday



ini, kek present aku..
diaorg beli dua..gila tul


ini ialah muka2 sengal yang 1st time sambut bsday aku, rum8 aku trun lmbt skit

TIBA-TIBA
xsemena2, aku kena tempek dgn kek yang comey td..
then kena jirus dgn air yang aku mmg nk minum, air revive kot...
mmg ni la 1st time aku kena aniaya seteruk ini...
mmg aku xleh trima..marah ni...
tp xpa, aku xleh marah, bsday boy...hehe


KEJUTAN LAGI
lps kol 12 je, aku timing cantek punya,
........gedebuk.......
muka yang xseberapa cute jaja tu kena tempek kek oleh tgn bsday boy
lihatlah
padan muka
buat lagi kat aku
hahahahaha


SEDETIK YANG SEPI
satu calitan istimewa buat sorg lagi muka yg xseberapa cute tu (CAD),
dikutip sisa2 kek dari sampah aku tgh pgg, mmg special la celorang dimukanya
dendamku terbalas
hahahaha


begitulah ceritanya kisah ku di hari lahirku yang ke 22
xpela, umor je tua, attitude ada skit lg mcm bdak2...huhu
xpela, xpenting suma 2, yg penting, ceria2 selalu, baru seri muka tu..

Ucapan jutaan terima kasih kepada kawan2ku yang sengal ini
Moment ini xakan kulupakan selagi aku ada ingatan yang kuat

to:- Jaja, Cad, Meghi, Khai, Hasan & Sani


4 comments:

  1. lol.... lucu la plak smbut besday pkai kain pelikat..
    hehe..
    btw, hapy besday yg dah blalu!

    ReplyDelete
  2. ni la namanya best surprise ever...
    bdak2 sengal ni mmg best bt surprise..
    thanks for your wish..

    ReplyDelete
  3. dalam ksengalan dan muka xsbrpa kiut nie la mbuatkn besday zumi kali nie havoc..huahaha..nex yer wat lagi la ek..gtau je keje kt ne..pastu ktorg bwak tpung..kopi..tlur..siap ngn air revive lagik..huahahaha...
    anyway..hapy besday...present tu...tgu2 la ekk..msh awl lgik nie nk bgi pwesent..coz evryday is ur bday.. :) hihiii...

    ReplyDelete
  4. bereh..im waiting for next year bsday..insyaAllah klu umo panjang...
    xksah, bwa la segala mak nenek nk tuang ats aku..haha
    a'ah kan, present...trlupa lak...
    tp xpa, as i said b4, u oredi a present to me..
    :-)

    ReplyDelete