Wednesday, October 28, 2009

PRESENTIE n ANNYVERSARY

HADIAH DARI SEBERANG


post by Air Mail

28hb, tiap2 bulan aku dan dia wish..
wish apa???
selamat ulang bulan...haha..lawak lak...
but lg ok if wish tahunan, sbb bila bulanan, it will remind me 2 her every month
(wlupun tp2 hari msj n chat),
tp org kata mcm clearance la
klu gduh tp2 hari, bila smpai 28hb, ada la baik skit, ada la usaha nk baik n pulihkan keadaan...


kali ni ditambah lak dgn present2 yg aku dah agak dah actly (sory syg)
for sure ada baju, tp xsgka 2 helai
for sure ada kad bsday, tp xsgka lak panjang wish dia kali ni
for sure ada smthng yg menarik, tp mmg sangkaan ku tepat, beg duit (wallet)
......................tp......................
FOSSIL
wow...agak menarik disitu...kotak pon dh nmpak mahal...
n bnda yg buat kami gaduh psl hadiah ni,
LOLLIES...



nk gak aku ketuk pala bdak ni sbb hal ni pon nk gduh...
aku ingt coklat apa la dia nk bg smpai cair..
klu coklat coklat, mmg cair la bila dlm air mail...
ni coklat keras mcm lolipop, nk cair mendenya..
xpela, admit je la awek aku 2 bdak sastera, xpndai bab2 material ni...(aku bljr material ok)

xpa, jgn gduh2, 28hb dah kan...
so mari berdamai...

OVERVIEW all d Present


Wallet..main present


beBaju...nice 2 my body


bsday card...wajib ada


kesemua sekali

p/s: tq honey..lain kali prepare awl skit..huhu

2 comments:

  1. salam.. ahak.. penah mengalami kesonokan dapat mail kotak-putih-ade-baju-kat-dalam. hahaa.. paham la perahsaang mung.. ngehehe..

    ReplyDelete
  2. wslm..haha...kami 2 kali tau..jgn jeles...hehe

    ReplyDelete