Wednesday, September 22, 2010

Model Makananku

Aku dah gemok ka??
sapa bg aku gmok ni??
gmok sbb mkan byk la kan..
sapa bg aku mkn byk sgt ni??
bdak ni la..


who's dis??

starting with my favorite food, cakes...


ni time bsday dia..sadly i was not there 2 celeb


4 cakes in 1.. bsday cakes tuk dia..kt SP..sory, xda yg sebijik bsar..


and then ice cream..


kt Times Square KL


kt Jusco Perda, ice cream n mooncake coklat..(halal pnya..1st time mkn ni..)

after dat, makanan berlauk


kt cafe UMP, kt nasi kandar penang, n gerai kt pudu..



wit d geng kt mana ni eh..huhu.. n latest 1, dkat junjung..ni plg sedap..2 kali p sni..

last menu...fast food/francais


lupa la nma tmpat ni but sumwhere in penang mall..
chicken rice shop mega i think..
kfc mana eh, lupa dh..


klu g McD time bfast, menu wajib ialah pancakes..
ni plg latest n plg mahal stakat ni, Kenny Rogers..xnk dh g sni..
n underground restaurant, white house Tesco..menu yg sama, chicken rice baked cheese..lani dh xda dh restaurant ni..



kfc lg, dgn menu kegemaran bersama, Jom Jimat set A..haha
skali skala pekena spageti n cakes kt Secret Recipe Jitra..
Pizza Hut slalu kami p, kt Giant Kuantan..

Restoren2 lain..


mee apa ni syg?? lupa dh.. n dia mkn nasi briyani..kt Penang..
n ini special skit, duduk bwah, iaitu kt kdai Thai kt dlm Sunway Carnivall..dh tutup gak yg ni..xsmpat merasa tomyam dia kan..

and all times favorite food for us..SATA


ni 1st time dia merasa sata..kt tg lumpur..my fav..rindu nk p cni..

n mash potato ialah smpingan bila mlm2 kt UMP boring sgt..


mobil Gambang..nice promoter..hehe


yeah..akhirnya dpt membawanya ke kedai fav aku time praktikal dlu..
dikelilingi gerai cina tp ada 2 kdai ni ja melayu..
jual mee2, n seangkatan dgnnya..dan cucuq udang..terbaik..
air plak tebu atau nyok...2 ni ja...

lain2 model.. :)

sup Pizza..yummy2
psl apa air oren je ni..ni kt Queensbay Mall..chicken rice shop rsnya..
n mee grg..(ni pon ada gak)..waktu orientasi anggota baru Suksis

Moment Together..suap menyuap

1st time aku suap dia..detik pertama perkenalan..huhu..di SMS
kontroversi pnya ni..kt Jerangkang..aku mmg xmalu time ni..adehh...

this is Cadence..my tukang masak n my model makanan..


special edition in the jungle..Jerangkang..
cannot deny her treat..so delicious..seyesly..
bertambah gemok la aku nt lps kawin..insyaAllah dgn dia..ameen..

lastly

my honey..melantak xingt sapa dah..
u owes cute bila mkn..
sbb 2 cute n montel ja lani..hehe..

ni la resultnya..aku mkn smpai licin..thx dear..


No comments:

Post a Comment