Monday, October 18, 2010

- October is Everything -

8 October 2010

arrive to UMP exactly 8 a.m and that time my love is busy with her 'march' rehearsal.
My family and I and also my Grandma were having breakfast at KK4 cafe before they go to Ajil, T'ganu, my Aunt's house..

this is 4th times my family come to UMP. Maybe this is the last time they came to me because this time they come to celebrate my Convocation Day.

after they go to Ajil, I hurry up and go to meet my love at Kompleks Sukan. SUKSIS UMP is the team in charge to welcome the Tunku Mahkota Pahang on the next day on the convocation day.



enough with English version (klu x xsiap la post ni)

my luv bertudung!!

disebabkan dia dapat masuk kawalan kehormatan, tuan samad soh dia pakai 2dung tuk bg seragam dengan budak2 gal len..
dlm hati, bgus tuan, at least time raptai pon dia kna pakai, so blh la dia bljr pakai tudung..
luv when she wear jibab.. comey n molek je muka dia..
seyesly aku rs lain..rasa bila dok dgn dia aku jadi baik plak..huhu
i mean, aku xbyk bercakap, just to see her face dgn ketenangan..
n my family oso see her after kawad 2..
hope terbuka la hati mereka untuk menerima si dia..ameen..




9 October 2010



is my BIG DAY.. Convocation Day..
aku digraduatkan sbg pemegang Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Mekanikal dengan Kejuruteraan Pembuatan Universiti Malaysia Pahang.

setelah 4 tahun aku dok UMP, segala pahit maung aku lalui..
segala test, assgmnt, kuiz, projek, final aku tempuhi..
ada yg buat sendiri dan ada yg aku copy2..

akhirnya, hari ini, terukir sejarah agung peribadi.



segala syukur kupanjatkan ke Ilahi..
xlupa jua kpd pengorbanan ayah emak yg byk mmberi erti..

kpd rakan2 yg xputus2 mmberi harapan tinggi..

tq so much kpda my luv ku seorang ni..




Di sebelah malamnya pula..

Convocation Dinner for Alumni..

untuk alumni n yang dah grade, tp terselit gak sorg insan yg bernama Cad dlm dewan ni..
untuk teman aku berdinner..
at least aku xsunyi sbb kwn2 sekelas aku ramai yg xmai..
hassan pon berbisik, bgus gak bwa awek kan..xsunyi..hehe..
so bergambar dgn bdak2 SUKSIS je la..



thanx dear sbb jd partner dlm dinner ni


10 October 2010

is my mom's bsday..

Hepy bsday mak..


ini hari aku kuar pkol 6pg lbh, tuk bersarapan di Mc D TC..
segalanya berjalan lancar walaupun plan asal nk overnite xmenjadi atas sebab2 tertentu..hehe..
berjalan lancar sehiggala tgh syok mamam HOTCAKES, tiba-tiba...

seekor monyet@beruk, besar nk mampus, lompat ats meja kt Mc D tu, n pau kami pnya burger..sungguh tak ku duga..
dah la garang, ambik makanan aku tanpa bg salam..
xpela, rzki dia, n bkn rzki kami..
mgkin dia xmkn bpe hari dh..

xpela, aktiviti berlepak di tepi pantai tetap diteruskan..
bergambar sakan..
baju dia aku beli, baju aku dia belikan..elok la 2..huhu




12 October 2010

dating lagi..
kuar berdating di Mega, bermain boling..lepak Mc D TC lg..
minyak keta habis..
kena tolak smpai la ke pagi esok..aduh, mmg seksa btol tolak keta..
mmg org kata aku gmuk tb2 pg 2 aku jd kurus smula..haha..



13 October 2010

my last day with her..
actually she did ol dis to celebrate my 23th birthday..
tq syg..wont forget dis smpai bila2..
d sweetest moments ever..




ke Bukit Gambang Waterpark..1st time datang berdua..
n we njoy so much..
xpernah seenjoy gini..
n merasakan ombak bsr kt bkt gmbg kali ni lama gila..
smpai aku penat nk p tgh2 dah..
thnx for d 'moment' dear.. xmgkin dpt dah lain kali..




di sebelah petangnya..

menaiki Sani Express ke Shah Alam..
untuk menyelesaikan hal2 berkaitan saksi utk jd Insp..
smpai apartment kawan karib aku, Nasser kt S.Alam..
thx to him..mmg aku xda kwan baik lain selain dia..

14 October 2010

akhirnya, pkol 3 ptg aku dapat 2 org saksi yg blh tlg aku..

Shahril @ Chak-en: mmber rapat time sek rendah aku..
Faizrul @ Pakman : mmber rapat time sek menengah aku..

Driver: Nasser= my fren of ol times..
dia xleh msuk sbb xda kasut..

kisahnya:
nk msuk Bukit Aman, punyalah 'ketat'
pakai bju sgkat xboleh
xpakai kasut pon xboleh
bawa HPhone masuk pon xboleh

so selesai temuduga kecil, kami pon blah p makan kat Murni Discovery..
mmg melantak xkira dunia dah..
RM 58 tuk 4 org..
aku nk belanja tapi xda duit..
terpaksalah kwan2 aku topapkan skit..

menu best:
makanan: nasi goreng Maryland
Mee Raja
minuman: I Love You (ribena+sprite+laici+lemon)


ni lah 2 org saksi aku n d driver..

p/s: bulan terbaik tuk aku dalam tahun ni..1 more gud news..dapat tawaran kerja part-time kat BHL dgn gaji lumayan..alhamdulillah..minta gaji intern ja, tp dapat double..harap kerja pon xdouble la..huhu..

ok..dah 19 October 2010 saat ni..aku nk tido g kerja esok..c ya..







No comments:

Post a Comment