Monday, October 18, 2010

- Oktober ialah Segalanya -

1 Oktober 2010..

of cos my sweet date for me..my day will become 1 more year older..haha..(ignore BI aku)
dlm bulan ni byk borang aku isi tnya umor..so sng ja aku tulis 23 tahun tanpa tulis bulannya..
(kan selalu klu tnya umo dia tnya bpe bulan sekali kan)

bsday present??
bg aku xpnting sgt hadiah..
yg pntg ada org ingt bsday aku..wish pon jd la..

sambutan??
xperlu kot on time..
jnji smbut dlm bln 10 gak..haha..

syukurlah Allah dah lanjutkan usia aku ke 23 tahun dah..
moga dipanjangkan lg umor aku untuk beribadah dan membuat perkara2 baik.. ameen..

5 Oktober 2010..

again, dis is my sweet date oso..becoz aku dh berjaya dlm interview Inspector Police..
kejadian berlaku di IPD Timur Laut, Penang..
satu kejayaan besar dlm hidup aku..
tp sedeh skit sbb mlm 2 sepatutnya aku naik bas ke Pahang, tp xjadi..tket BURN..

sbbnya...6 Oktober 2010

kena bawa 2 org 'pengadil@saksi' utk jd saksi ats polisi keselamatan tuk jd Insp ni..
renyah btol la nk jd polis ni pon..
disebabkan aku xda kawan karib yg dh knal aku lbh 5thun (spt dlm syarat) dkat area SP n BM ni, aku trpksa bt appoinment tuk bwa saksi ke Bukit Aman mggu dpn..
xpela, hope berbaloi la aku bt suma ni..

7 Oktober 2010..

again, berkaitan prosedur tuk jd Insp..
kena Medical Check Up lak kt Hosp Penang..
in 3 days aku berulang alik dr BM ke Penang naik moto..mmg blh patah pggang klu diteruskan ke hari ke 5..tp slmt la x...

p/s: thanks to my Dad coz tlg hntrkan surat beranak asal ke IPD dr SP..jauh 2...mmg btol ckap koperal 2, aku kna blnja ayah aku lps ni..hehe.

n thanks 2 d doctor at bhgn Mata, sbb tlg aku bg lps ujian mata..mata aku dh teruk dh ni..


No comments:

Post a Comment